Chcę skorzystać

nie czekaj! skorzystaj z oferty PREMIEROWEJ CENY (WAŻNE: TYLKO TERAZ!)

Wyciśnij 100% z reklamy w Internecie

Kurs dla przedsiębiorców, którzy chcą nauczyć się kontrolować i oceniać efekty kampanii reklamowych.


Pokażę Ci, jak czytać statystyki, planować działania i rozmawiać z marketerami, aby kampania przekładała się na systematyczne dochody.

Po kursie otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający kompetencje!

Chcę to!
Zobacz więcej

Chcesz nauczyć się dochodowej

współpracy z agencją reklamy Internetowej?

Nauczę Cię!

Po zdobyciu 5 lat doświadczenia menedżerskiego spełniłem marzenie i założyłem agencję reklamy internetowej. Budowanie firmy okazało się drogą pod górkę - praktyki skutecznych kampanii wypracowywałem na zasadzie prób i błędów.


W dodatku usługi były za nisko wycenianie, Klienci roszczeniowi, a większość pracy wykonywałem sam.


Szukałem sposobu na mądrzejszy biznes.


Jak pomóc przedsiębiorcom systematycznie zdobywać Klientów w Internecie?

Zauważyłem, że Klienci którzy już korzystali z agencji reklamy internetowej często byli niezadowoleni z efektów, a większość firm na rynku powiela te same błędy i nie myśli strategicznie.

Największe systemy reklamowe, czyli Facebook i Google są zaprojektowane tak, aby pobierać opłaty za kliknięcia i łatwo przepalić budżet. Zauważyłem, że mogę zrobić różnicę i dostarczać prawdziwe efekty biznesowe, dzięki analityce internetowej - sprzedaże i wartościowe zapytania.


Dostrzegłem, że konkurencja nie analizuje które produkty i usługi są najbardziej opłacalne i kto jest najlepszym, powtarzalnym Klientem, w efekcie nie docierają do właściwej grupy docelowej.


W dodatku nie zachęcają do prowadzenia najskuteczniejszej form sprzedaży, tylko wysyłają automatycznie wiadomości, które mają małą skuteczność i przepalają wartościowe kontakty.

Wprowadziłem testowanie różnych wersji reklam, stron internetowych w kampaniach. Zacząłem uzgadniać wskaźniki, które możemy wspólnie monitorować. Wprowadziłem strategie oparte o lejki sprzedażowe.

W efekcie zbudowałem firmę, która obsługuje Klientów z 70 branż, zarządza budżetami reklamowymi na ponad 10 mln złotych i zatrudnia paręnaście specjalistów.


Mój kluczowy Klient - Evenea, firma prowadzona przez Basię, Piotra i Marka Piasków okazali się świetnymi partnerami biznesowymi i zostaliśmy wspólnikami w Webmetro.


Po połączeniu sił ułożyliśmy standardy i procesy w firmie, co przełożyło się na kilkukrotne zwiększenie dochodów, rozwój kampanii naszych Klientów i wprowadzenie nowych usług, a to wszystko w czasie Pandemii.

Zebranie powtarzalnych taktyk postępowania pozwoliło na wiele skutecznych kampanii reklamowych i wygenerowało milionowe przychody dla naszych Klientów.

Wiem, że mądry przedsiębiorca korzysta z wiedzy i doświadczenia innych.


Dlatego tworzę ten kurs, abyś i Ty miał lub miała podobne lub jeszcze lepsze efekty.


Pragnę sprawić, abyś ty - tak jak ja w tym roku, mógł pojechać na egzotyczny urlop i wiedzieć, że proces zdobywania Klientów działa jak w zegarku.

Zapisz się na Kurs

Naucz się sprawiać, by agencja generowała dla Ciebie dochody

Dlaczego ten kurs jest wyjątkowy?

Będę omawiał w formie wideo-kursu, krok po kroku elementy zarządzania skuteczną kampanią reklamową.

Jeśli zdecydujesz się na zapis w czasie premiery staniesz się jego współtwórcą!

Otrzymasz możliwość zgłoszenia tematów, które będą dograne.

01.

02.

03.

Dowiesz się jak rozliczać pracę marketerów, co należy zmienić w Twoim podejściu, aby współpraca była dochodowa.

04.

Zrozumiesz, jak powinna być zorganizowana opłacalna reklama.

05.

Przekazane wskazówki pozwolą Ci oszczędzić setek godzin na nieefektywnej współpracy i tysiące złotych budżetów reklamowych za niewielką kwotę

Chcę to!

Kurs zakończony jest testem potwierdzającym Twoją wiedzę o marketingu internetowym. Po pomyślnym zdaniu testu otrzymasz certyfikat ukończenia kursu.

07.

Dla kogo jest ten kurs?

Dla małych i średnich przedsiębiorców,

którzy chcą zrozumieć w jaki sposób zlecić wdrożenie systemu do powtarzalnego pozyskiwania klientów przez Internet.

którzy chcą zmienić swoje wyniki na wyższe.

Dla marketerów, growth hackerów i specjalistów marketingu,

którzy chcą w poukładany sposób tworzyć kampanie reklamowe i mieć kontrolę nad tym, co dzieje się na każdym z etapów.

którzy chcą zrozumieć, w jaki sposób rozliczać i rozmawiać z marketerami, aby powtarzalnie pozyskiwać klientów przez Internet.

Dla właścicieli i pracowników agencji marketingowych oraz freelancerów.

Twórców internetowych

Jeżeli jeszcze się nie znamy, to pozwól, że się przedstawię.

Nazywam się Dawid Witych. Jestem przedsiębiorcą, którego fascynuje możliwość tworzenia mostu, między potrzebą Klienta w Internecie, a firmą, która świetnie wykona usługę, lub dostarczy idealny produkt.


Już od 13 lat zarządzam kampaniami reklamowymi w Internecie, moja firma wydaje miliony złotych na skuteczne kampanie, oparte o lejki sprzedaży.


Jestem praktykiem, który odpowiada za reklamę w Internecie m.in marek iRobot, Evenea, Wolves Summit, Seko, Sms firmowy, Akademia Piotra Michalaka, Moniter, czy Indigo Nails.


Jestem szczęśliwym mężem Matyldy, ojcem 2 letniej Zosi, właścicielem pociesznego kundelka Titi, podróżnikiem, fanem praktycznej edukacji i pasjonatem piłki nożnej oraz gry FIFA

Jestem wykładowcą

na uniwersytecie SWPS, gdzie uczę projektowania skutecznych stron internetowych.

na kierunku User Experience

Chcę kupić kurs

Pierwsza agencja, która zamiast przepalać kasę w social mediach sprawiła, że każda włożona złotówka w reklamę przynosi zwrot. Do tego świetnie się z nimi pracuje i wciąż ulepszają swój "warsztat".

Nie musisz mi wierzyć na słowo. Oto co mówią o mnie inni:

Czytelnicy, Kursanci, Klienci

Filip Kowarski

Przedsiębiorca

Wielu szpeniów od reklamy online wiedziałem, ale zespół webmetro przerósł moje oczekiwania. Polecam

Przedsiębiorca

Maciej Gnyszka

Dawid i jego agencja reklamy internetowej Webmetro to prawdziwi fachowcy i pasjonaci. Zlecałem kampanie zarówno w branży szkoły muzycznej, jak i deweloperskiej i za każdym razem kampanie przynosiły deszcz nowych zapytań od Klientów.

Dzięki współpracy z agencją reklamy Webmetro nasza strona www.ubezpieczalnia24.pl jest bardziej widoczna w sieci. Zwiększyła się liczba wejść na stronę www przy jednoczesnym wydłużeniu czasu trwania sesji na jednego użytkownika i zmniejszeniu współczynnika odrzuceń."

Przedsiębiorca

Tomasz Paszko

Przedsiębiorca

Bolesław Kukałowicz

Zawartość kursu

Moduł I

Wprowadzenie - Quick Wins

Lekcja 1

  • Jak korzystać z tego kursu
  • Na jakim etapie dojrzałości biznesowej jesteś - 5 poziomów
  • Najważniejsze pojęcia i definicje

Lekcja 2

Lekcja 3

Moduł II

Przegląd najważniejszych narzędzi i systemów reklamowych

Lekcja 4

  • Ruch płatny vs ruch organiczny
  • Systemy reklamowe
  • System reklamowy - Facebook Ads
  • System reklamowy - Google Ads
  • Analityka - podstawa skutecznych działań
  • Konwersja - skupienie na efekcie biznesowym
  • Kampanie z lejkiem marketingowym

Lekcja 5

Lekcja 6

Lekcja 7

Lekcja 8

Moduł III

Jak przygotować firmę na dochodową kampanię

Lekcja 11

  • Określnie idealnego odbiorcy
  • Jak segmentować produkty i usługi
  • Jakie elementy wspierają dochodową kampanię
  • Jaki budżet warto zaplanować
  • Jak wyznaczyć cele i co to jest KPI

Lekcja 12

Lekcja 13

Lekcja 14

Lekcja 15

Lekcja 16

Lekcja 17

Moduł IV

Jak skutecznie delegować obsługę kampanii agencji

  • Co powinna zawierać usługa agencyjna
  • W czym jeszcze może pomóc Ci agencja

Lekcja 9

Lekcja 10

Zawartość kursu

Moduł I

Wprowadzenie - Quick Wins

Lekcja 1

  • Jak korzystać z tego kursu
  • Na jakim etapie dojrzałości biznesowej jesteś - 5 poziomów
  • Najważniejsze pojęcia i definicje

Lekcja 2

Lekcja 3

Moduł II

Przegląd najważniejszych narzędzi i systemów reklamowych

Lekcja 4

  • Ruch płatny vs ruch organiczny
  • Systemy reklamowe
  • System reklamowy - Facebook Ads
  • System reklamowy - Google Ads
  • Analityka - podstawa skutecznych działań
  • Konwersja - skupienie na efekcie biznesowym
  • Kampanie z lejkiem marketingowym

Lekcja 5

Lekcja 6

Lekcja 7

Lekcja 8

Moduł III

Jak przygotować firmę na dochodową kampanię

Lekcja 11

  • Określnie idealnego odbiorcy
  • Jak segmentować produkty i usługi
  • Jakie elementy wspierają dochodową kampanię
  • Jaki budżet warto zaplanować
  • Jak wyznaczyć cele i co to jest KPI

Lekcja 12

Lekcja 13

Lekcja 14

Lekcja 15

Lekcja 16

Lekcja 17

Moduł IV

Jak skutecznie delegować obsługę kampanii agencji

  • Co powinna zawierać usługa agencyjna
  • W czym jeszcze może pomóc Ci agencja

Lekcja 9

Lekcja 10

Kupuję kurs

Moi wybrani Klienci

Nie trać więcej czasu i pieniędzy na własnych błędach, skorzystaj z wiedzy i doświadczenia zdobytej na budżecie 44 mln złotych

To nie kurs, to Twój rozwój

Nie osiągałeś efektów prowadząc samodzielnie kampanie reklamowe?


Wynajęci specjaliści oraz agencje reklamowe również nie przynosiły rezultatów?


Zacznij w końcu skutecznie zdobywać Klientów w Internecie, naucz się skutecznie delegować kampanie reklamowej właściwym specjalistom i skup się na strategicznym rozwoju firmy.


To kurs dla wszystkich, którzy chcą zostać menedżerami i skutecznie rozumieć i nadzorować zadania agencji reklamy internetowej i nigdy więcej nie robić tego samemu.

17 Lekcji

  • Omówienia krok, po kroku
  • Wiedza oparta na case study
  • Odpowiedź na ważne pytania - w jaki sposób planować i analizować dochodowe kampanie reklamowe
  • Praktyczne wskazówki do wykorzystania
  • Test sprawdzający wiedzę
  • Imienny certyfikat

Najczęściej zadawane pytania

Kiedy otrzymam dostęp do kursu?

Kurs jest gotowym materiałem, nagranym w czerwcu 2021.

Dostęp będzie wysłany po zakupie.

Jaka jest aktualność kursu?

Kurs zawiera najnowszą wiedzę, aktualną na rok 2021 - z uwzględnieniem wszelkim zmian algorytmów w systemach reklamowych - wiedzę na obecną sytuację ekonomiczną

Czy na kurs wystawiana jest faktura vat?

Tak - na kurs wystawiana jest faktura z 23% podatkiem VAT.

Czy szkolenie zawiera test sprawdzający wiedzę?

Na końcu kursu czeka Cię test (8 pytań), który potwierdzi Twoją wiedzę.

Czy otrzymam dyplom ukończenia kursu?

Tak - po kursie otrzymasz imienny certyfikat ukończenia kursu.

Ile to kosztuje w przedsprzedaży ?

Zastanawiałem się długo ile powinna wynosić cena kursu. Z jednej strony sam wydałem setki tysięcy złotych na szkolenia i wiem, że taka wiedza na rynkach anglojęzycznych kosztowałaby kilka tysięcy dolarów.


Zależy mi jednak, aby jak najwięcej przedsiebiorców oraz zarządzających marketingiem mogło skorzystać z tej wiedzy oraz praktycznego doświadczenia, która w trudnym momencie mojego życia wpłynęła na to, że mocno odbiłem się od dna.


Dlatego uznałem, że kurs będzie wyjątkowy z dwóch powodów. Po pierwsze zawartości, a po drugie ceny.

129zł brutto. Masz kod rabatowy? Kliknij poniżej!

Kupuję

Cena kursu w premierowej cenie:

Potrzebujesz proformy? Kupujesz z zagranicy? Masz inne pytania?

Lub wyślij e-mail na: kontakt@webmetro.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2021 - Webmetro