nie czekaj! skorzystaj z PREMIEROWEJ CENY!
KURS ON-LINE: Taktyki na dochodową reklamę w Internecie bez tajemnic
(Facebook/Meta, Google, Linkedin, Pinterest, Tiktok)
20% esencji najskuteczniejszych opcji systemów reklamowych, przy oszczędzaniu 80% czasu
Kurs dla przedsiębiorców i marketerów, którzy chcą:
Chcesz, by Twój marketing generował 5, 10, a nawet 25-krotne zwroty?
Pokażę Ci, jak!
Mam 7 lat doświadczenia w prowadzeniu dochodowych kampanii.
Przygotowałam setki strategii i lejków w systemach reklamowych: Facebook, Google, Instagram, Youtube, Linkedin, Pinterest i TikTok. Obsługiwałam klientów z 90 różnych branż.
Jestem autorką kursu o reklamie na Facebooku (2018) z ponad 1000 absolwentów. Reklamy którymi zarządzałam, osiągnęły:
+ 2 miliardy wyświetleń
+ 14 milionów kliknięć
+ 700 000 konwersji
Prywatnie pasjonuję się malarstwem abstrakcyjnym i tworzę obrazy na zamówienie.
Średni zwrot z kampanii, jaki osiągają reklamy moje i moich kursantów, jest na poziomie 500% (z 1 złotówki - 5 zł zwrotu). Wybrane kampanie osiągają nawet 35x zwrot!
Czyli, po wydaniu 1 000 zł, dały 35 000 zł zwrotu.
Na pewno nieraz spotkałeś się z komunikatami typu: “reklama w internecie jest prosta, wystarczy napisać teksty pod algorytm”. Albo: “reklama internetowa już nie działa”, “marketing internetowy przepala budżet”.
Na pierwsze stwierdzenie odpowiadam wprost: reklama w Internecie wcale nie jest prosta. Tak samo, jak każda inna umiejętność ekspercka, wymaga doświadczenia i praktyki.
Jeśli chcesz zapewnić na urodziny kogoś bliskiego świetny tort, to zapewne wybierasz jedno z 2 rozwiązań: a) zamawiasz go w sprawdzonej cukierni / u cukiernika, b) oglądasz poradniki, sprawdzasz wiele przepisów i próbujesz samodzielnie.
Raczej nie chwytasz za mąkę, jajka, mleko i cukier i nie pieczesz mistrzowskiego tortu, prawda? (Oczywiście, jeśli jesteś cukiernikiem, albo masz już doświadczenie, to sprawa wygląda inaczej ;)).
W kwestii algorytmu, wielokrotnie spotkałam się z kursami i “ekspertami”, którzy traktują go jak zło konieczne, czy wręcz wroga. W moim kursie pokażę Ci, że algorytm to tak naprawdę Twój wielki sprzymierzeniec - w końcu to sztuczna inteligencja, która niemal natychmiastowo analizuje setki, tysiące statystyk, wskaźników i danych, do których nawet nie mamy dostępu (m.in. ze względu na ochronę danych osobowych) - i na tej podstawie optymalizuje kampanie, czyli pokazuje reklamy tym odbiorcom, którzy z największym prawdopodobieństwem zostaną Twoim klientem.
Jednak, aby faktycznie osiągać ponadprzeciętne rezultaty i uniknąć przysłowiowego “palenia budżetu”, dodatkowo skalując wyniki dzięki sztucznej inteligencji, system reklamowy musi mieć dobre podstawy, sprawdzone informacje i właściwe ustawienia.
O tym, jak je osiągnąć, pokażę Ci w tym kursie.
Bez owijania w bawełnę, trudnych branżowych pojęć czy obietnic bez pokrycia, za to w oparciu o zweryfikowane efekty, wielokrotnie sprawdzone strategie i rozwiązania, które naprawdę działają.
Naucz się tworzyć skuteczne kampanie reklamowe!
Dlaczego ten kurs jest wyjątkowy?
Pokażę bardzo konkretne strategie dla wielu branż, które możesz przenieść do Twojej reklamy 1:1!
Bez tajemnic wprowadzę Cię w narzędzia do tworzenia reklam - bazując na najpotrzebniejszych opcjach, które dają realne efekty
01.
02.
03.
Ujawnię taktyki i wyniki naszych klientów, w taki sposób, abyś mógł wdrożyć te rozwiązania u siebie
04.
Przekazane wskazówki pozwolą Ci zaoszczędzić setki godzin i tysiące złotych budżetów reklamowych
05.
W przeciwieństwie do innych kursów na rynku, pokażę Ci wiedzę z różnych systemów reklamowych (50% kursu dotyczy Facebooka, 50% - innych systemów reklamowych i gotowych taktyk)
Kurs będzie regularnie aktualizowany o nowe treści - również w oparciu o Twoje aktualne potrzeby!
07.
Dla kogo jest ten kurs?
samodzielnie i powtarzalnie pozyskiwać klientów przez Internet
zrozumieć jakich efektów powinni spodziewać się od specjalistów ds. reklam
Dla przedsiębiorców i marketerów,
którzy chcą:
zyskać kontrolę nad marketingiem, korzystając ze sprawdzonych strategii
zrozumieć czym są lejki marketingowe i wprowadzić je do swoich kampanii
Nie musisz wierzyć na słowo w to, co piszę. Oto co mówią o współpracy ze mną inni:
Czytelnicy, Kursanci, Klienci
Katarzyna Kaczan- Oktaba
Przedsiębiorca
Przedsiębiorca
Maciej Gołębiewski
Przedsiębiorca
Jakub Lubczyński
Przedsiębiorca
Mariola Rauzer
Zawartość kursu
Moduł I
Wprowadzenie do kampanii na Facebooku
Lekcja 1
Lekcja 2
Lekcja 3
Moduł II
Docieranie do idealnego klienta
Lekcja 4
Lekcja 5
Lekcja 6
Lekcja 7
Lekcja 8
Moduł III
Cele kampanii na Facebooku
Lekcja 11
Lekcja 12
Lekcja 13
Lekcja 14
Lekcja 15
Lekcja 16
Lekcja 17
Moduł IV
Strategiczne ustawienia dochodowej kampanii na Facebooku
Lekcja 9
Lekcja 10
Możliwości systemów reklamowych - wady, zalety, koszty
Moduł V
Gotowe taktyki reklamowe do wdrożenia - historie sukcesu, strategie, koszty i wyniki
Moduł VI
Gotowe taktyki reklamowe do wdrożenia - historie sukcesu, strategie, koszty i wyniki
Moduł VI
Zawartość kursu
Moduł I
Agenda kursu
Wprowadzenie do kampanii na Facebooku
Lekcja 1
Lekcja 2
Lekcja 3
Moduł II
Docieranie do idealnego klienta
Lekcja 9
Lekcja 10
Lekcja 11
Lekcja 12
Moduł III
Cele kampanii na Facebooku
Lekcja 13
Lekcja 14
Lekcja 15
Lekcja 16
Lekcja 17
Lekcja 18
Lekcja 19
Moduł IV
Strategiczne ustawienia dochodowej kampanii na Facebooku
Lekcja 5
Lekcja 6
Lekcja 7
Lekcja 8
Lekcja 20
Lekcja 21
Lekcja 22
Lekcja 23
Lekcja 24
Lekcja 25
Lekcja 26
Możliwości systemów reklamowych - wady, zalety, koszty
Moduł V
Lekcja 27
Gotowe taktyki reklamowe do wdrożenia - historie sukcesu, strategie, koszty i wyniki
Moduł VI
Bonusy
Moduł VII
Lekcja 28
Lekcja 29
Lekcja 30
Lekcja 31
Lekcja 32
Lekcja 33
Lekcja 34
Lekcja 35
Lekcja 36
Lekcja 37
Lekcja 38
Wybrani Klienci
Nie trać czasu i pieniędzy na własnych błędach - skorzystaj z wiedzy i doświadczenia zdobytych na budżecie przekraczającym
44 000 000 złotych.
Sytuacja na rynku nie jest łatwa, a konkurencja - mimo kryzysu - wciąż napiera. Czasem czujesz, że każdy doradca mówi co innego, i już sam nie wiesz, co robić?
Za Tobą wiele kursów i szkoleń, a Twoje kampanie reklamowe nie osiągają efektów? Wynajęci specjaliści oraz agencje reklamowe nie przynosiły rezultatów?
Nie masz pewności, czy kolejną kampanię zrealizować na Facebooku, Linkedinie czy w Google?A może wciąż docierasz do niewłaściwych odbiorców?
Pożegnaj te dylematy - ten kurs pokaże Ci, jaka strategia będzie najefektywniejsza dla Twojej firmy, jak analizować wyniki kampanii i w dodatku automatycznie je skalować.
36 Lekcji
Zacznij w końcu skutecznie zdobywać Klientów w Internecie bez ryzyka marnowania budżetu!
Najczęściej zadawane pytania
Kiedy otrzymam dostęp do kursu?
Kurs jest gotowym materiałem, nagranym we wrześniu 2022.
Jaka jest aktualność kursu?
Kurs zawiera najnowszą wiedzę, aktualną na rok 2022 - z uwzględnieniem wszelkim zmian algorytmów w systemach reklamowych.
Czy na kurs wystawiana jest faktura vat?
Tak - na kurs wystawiana jest faktura z 23% podatkiem VAT.
Czy szkolenie zawiera test sprawdzający wiedzę?
Na końcu kursu czeka Cię test (8 pytań), który potwierdzi Twoją wiedzę.
Czy otrzymam dyplom ukończenia kursu?
Tak - po kursie otrzymasz imienny certyfikat ukończenia kursu.
Ile to kosztuje?
Długo zastanawiałam się, ile powinna wynosić cena kursu. Z jednej strony wiem, że prezentowana w kursie wiedza jest tak konkretna, że na rynkach anglojęzycznych kosztowałaby kilka tysięcy dolarów.
Na rynku polskim z kolei funkcjonuje wiele kursów o - mówiąc dyplomatycznie - znacznie mniejszym zakresie praktycznym, a sprzedawane są niejednokrotnie w znacznie wyższej cenie.
Jednak patrząc na aktualną sytuację na rynku, i znając możliwości, jakie daje dobrze ustawiona kampania, chcę pomóc jak największej grupie przedsiębiorców - pod warunkiem, że wykorzystają tę wiedzę w dobrej wierze.
Nie każdy może przecież pozwolić sobie na utworzenie wewnętrznego działu reklam w firmie… Nie każdy też go potrzebuje. To, czego potrzebuje każda firma, to dobra strategia.
Zależy mi zatem, aby cena nie blokowała Ci dostępu do mojego praktycznego doświadczenia, opartego o tysiące dochodowych kampanii. Dlatego uznałam, że kurs będzie wyjątkowy z dwóch powodów. Po pierwsze zawartości, a po drugie ceny.
Potrzebujesz innej formy płatności? Kupujesz z zagranicy? Masz inne pytania? Napisz do nas!
Lub wyślij e-mail na: kontakt@webmetro.pl