Chcę ten kurs!

nie czekaj! skorzystaj z PREMIEROWEJ CENY!

KURS ON-LINE: Taktyki na dochodową reklamę w Internecie bez tajemnic

(Facebook/Meta, Google, Linkedin, Pinterest, Tiktok)

  • osiągać systematyczne, ponadprzeciętne rezultaty z kampanii reklamowych
  • zrozumieć, jak działają systemy reklamowe - i dobrać najefektywniejszy dla siebie
  • poznać gotowe rozwiązania dla swojej branży, które wygenerują wielokrotny zwrot z inwestycji
Chcę to!
Zobacz więcej

20% esencji najskuteczniejszych opcji systemów reklamowych, przy oszczędzaniu 80% czasu

Kurs dla przedsiębiorców i marketerów, którzy chcą:

Chcesz, by Twój marketing generował 5, 10, a nawet 25-krotne zwroty?

Pokażę Ci, jak!

Mam 7 lat doświadczenia w prowadzeniu dochodowych kampanii.


Przygotowałam setki strategii i lejków w systemach reklamowych: Facebook, Google, Instagram, Youtube, Linkedin, Pinterest i TikTok. Obsługiwałam klientów z 90 różnych branż.


Jestem autorką kursu o reklamie na Facebooku (2018) z ponad 1000 absolwentów. Reklamy którymi zarządzałam, osiągnęły:


+ 2 miliardy wyświetleń

+ 14 milionów kliknięć

+ 700 000 konwersji


Prywatnie pasjonuję się malarstwem abstrakcyjnym i tworzę obrazy na zamówienie.

Średni zwrot z kampanii, jaki osiągają reklamy moje i moich kursantów, jest na poziomie 500% (z 1 złotówki - 5 zł zwrotu). Wybrane kampanie osiągają nawet 35x zwrot!

Czyli, po wydaniu 1 000 zł, dały 35 000 zł zwrotu.

Na pewno nieraz spotkałeś się z komunikatami typu: “reklama w internecie jest prosta, wystarczy napisać teksty pod algorytm”. Albo: “reklama internetowa już nie działa”, “marketing internetowy przepala budżet”.


Na pierwsze stwierdzenie odpowiadam wprost: reklama w Internecie wcale nie jest prosta. Tak samo, jak każda inna umiejętność ekspercka, wymaga doświadczenia i praktyki.


Jeśli chcesz zapewnić na urodziny kogoś bliskiego świetny tort, to zapewne wybierasz jedno z 2 rozwiązań: a) zamawiasz go w sprawdzonej cukierni / u cukiernika, b) oglądasz poradniki, sprawdzasz wiele przepisów i próbujesz samodzielnie.

Raczej nie chwytasz za mąkę, jajka, mleko i cukier i nie pieczesz mistrzowskiego tortu, prawda? (Oczywiście, jeśli jesteś cukiernikiem, albo masz już doświadczenie, to sprawa wygląda inaczej ;)).


W kwestii algorytmu, wielokrotnie spotkałam się z kursami i “ekspertami”, którzy traktują go jak zło konieczne, czy wręcz wroga. W moim kursie pokażę Ci, że algorytm to tak naprawdę Twój wielki sprzymierzeniec - w końcu to sztuczna inteligencja, która niemal natychmiastowo analizuje setki, tysiące statystyk, wskaźników i danych, do których nawet nie mamy dostępu (m.in. ze względu na ochronę danych osobowych) - i na tej podstawie optymalizuje kampanie, czyli pokazuje reklamy tym odbiorcom, którzy z największym prawdopodobieństwem zostaną Twoim klientem.

Jednak, aby faktycznie osiągać ponadprzeciętne rezultaty i uniknąć przysłowiowego “palenia budżetu”, dodatkowo skalując wyniki dzięki sztucznej inteligencji, system reklamowy musi mieć dobre podstawy, sprawdzone informacje i właściwe ustawienia.


O tym, jak je osiągnąć, pokażę Ci w tym kursie.


Bez owijania w bawełnę, trudnych branżowych pojęć czy obietnic bez pokrycia, za to w oparciu o zweryfikowane efekty, wielokrotnie sprawdzone strategie i rozwiązania, które naprawdę działają.

Zapisz się na Kurs

Naucz się tworzyć skuteczne kampanie reklamowe!

Dlaczego ten kurs jest wyjątkowy?

Pokażę bardzo konkretne strategie dla wielu branż, które możesz przenieść do Twojej reklamy 1:1!

Bez tajemnic wprowadzę Cię w narzędzia do tworzenia reklam - bazując na najpotrzebniejszych opcjach, które dają realne efekty

01.

02.

03.

Ujawnię taktyki i wyniki naszych klientów, w taki sposób, abyś mógł wdrożyć te rozwiązania u siebie

04.

Przekazane wskazówki pozwolą Ci zaoszczędzić setki godzin i tysiące złotych budżetów reklamowych

05.

W przeciwieństwie do innych kursów na rynku, pokażę Ci wiedzę z różnych systemów reklamowych (50% kursu dotyczy Facebooka, 50% - innych systemów reklamowych i gotowych taktyk)

Chcę to!

Kurs będzie regularnie aktualizowany o nowe treści - również w oparciu o Twoje aktualne potrzeby!

07.

Dla kogo jest ten kurs?


samodzielnie i powtarzalnie pozyskiwać klientów przez Internet

zrozumieć jakich efektów powinni spodziewać się od specjalistów ds. reklam

Dla przedsiębiorców i marketerów,

którzy chcą:

zyskać kontrolę nad marketingiem, korzystając ze sprawdzonych strategii

zrozumieć czym są lejki marketingowe i wprowadzić je do swoich kampanii

IconIconIconIcon

Nie musisz wierzyć na słowo w to, co piszę. Oto co mówią o współpracy ze mną inni:

Czytelnicy, Kursanci, Klienci

Katarzyna Kaczan- Oktaba

Przedsiębiorca

Przedsiębiorca

Maciej Gołębiewski

Przedsiębiorca

Jakub Lubczyński

Przedsiębiorca

Mariola Rauzer

Zawartość kursu

Moduł I

Wprowadzenie do kampanii na Facebooku

Lekcja 1

  • Czy (nadal) warto robić reklamę na Facebooku?
  • Słowniczek kluczowych pojęć z kursu
  • Biblioteka Reklam - jak szukać w niej inspiracji i przeglądać reklamy konkurencji (z całego świata)?
  • Business Manager - wprowadzenie do narzędzia, czyli dlaczego nie warto klikać w "promuj post"
  • Business Manager - co i gdzie? Jakie opcje są przydatne na co dzień?
  • Co musisz przygotować, by utworzyć dochodową kampanię na Facebooku
  • Struktura kampanii na Facebooku - gdzie ustalać budżet, odbiorców i ilość reklam?

Lekcja 2

Lekcja 3

Moduł II

Docieranie do idealnego klienta

Lekcja 4

  • Rodzaje grup odbiorców na Facebooku - wstęp
  • Grupy niestandardowych odbiorców - znasz wszystkie opcje? Sprawdź!
  • Tajniki dotarcia do idealnego klienta, czyli sekret udanej kampanii na Facebooku - najważniejsze wskaźniki
  • Grupy docelowe na Facebooku: sekretne opcje na wagę złota

Lekcja 5

Lekcja 6

Lekcja 7

Lekcja 8

Moduł III

Cele kampanii na Facebooku

Lekcja 11

  • Cele kampanii na Facebooku: wprowadzenie (cz.1)
  • Cele kampanii na Facebooku: wady i zalety; kiedy stosować który cel (cz.2)
  • Cele kampanii na Facebooku: nowy wygląd panelu ustawiania reklam. Jak się w nim odnaleźć (cz.3)
  • Czym jest piksel Facebooka? Jak go zainstalować i wykorzystać w kampanii (cz.1)
  • Czym jest piksel Facebooka? Jak go zainstalować i wykorzystać w kampanii (cz.2)

Lekcja 12

Lekcja 13

Lekcja 14

Lekcja 15

Lekcja 16

Lekcja 17

Moduł IV

Strategiczne ustawienia dochodowej kampanii na Facebooku

  • Umiejscowienia kampanii na Facebooku, czyli gdzie może (i gdzie nie powinna) wyświetlać się reklama
  • Budżet reklam na Facebooku - jak wybrać właściwy? Budżet na poziomie kampanii, zestawu reklam, całkowity, dzienny - najlepsze opcje
  • Statystyki kampanii na Facebooku - jak analizować wyniki i tworzyć automatyczne, pogłębione raporty
  • Reguły automatyczne w kampanii na Facebooku - czyli jak system może optymalizować reklamy za Ciebie
  • Jak nadać pracownikom / partnerom dostęp do kampanii na Facebooku - instrukcja krok po korku
  • Dobre praktyki tworzenia kreacji reklamowych na Facebooku od A do Z: grafika, tekst, podgląd, opcje
  • Zasady reklam na Facebooku: co wolno, a czego nie wolno robić, aby uniknąć zablokowania konta
  • Szczególne kategorie reklam na Facebooku - jak dopasować kampanie do organiczeń prawnych i systemowych

Lekcja 9

Lekcja 10

Możliwości systemów reklamowych - wady, zalety, koszty

Moduł V

  • Dochodowe kampanie w Google Ads i na Youtube'ie: możliwości systemu, ukryte opcje i taktyki reklamowe
  • Podsumowanie możliwości systemu reklamowego Meta, czyli Facebook Ads i Instagram Ads bez tajemnic
  • Dochodowe kampanie na Linkedinie: możliwości systemu i wskazówki w docieraniu do klientów B2B
  • Kampanie reklamowe na Pintereście: możliwości (i ograniczenia) systemu
  • Kampanie reklamowe na TikToku: możliwości (i ograniczenia) systemu

Gotowe taktyki reklamowe do wdrożenia - historie sukcesu, strategie, koszty i wyniki

Moduł VI

  • GOTOWE TAKTYKI REKLAMOWE - kampanie na przykładzie branży nieruchomości
  • GOTOWE TAKTYKI - jak skuteczne wypromować usługi specjalistyczne / niszowe
  • GOTOWE TAKTYKI REKLAMOWE - jak poprzez kampanie sprzedawać do odbiorców B2B na przykładzie: branży IT, wydarzeń i networkingu
  • GOTOWE TAKTYKI REKLAMOWE - dochodowa sprzedaż w sklepie internetowym
  • GOTOWE TAKTYKI REKLAMOWE - skalowanie sprzedaży kursów internetowych
  • GOTOWE TAKTYKI REKLAMOWE dla branży edukacyjnej i w sprzedaży kursów stacjonarnych

Gotowe taktyki reklamowe do wdrożenia - historie sukcesu, strategie, koszty i wyniki

Moduł VI

  • Zaawansowane optymalizowanie kampanii i wsparcie wyników poprzez algorytm. Co trzeba wiedzieć? Czego wymagać? Tu znajdziesz odpowiedzi!
  • Jak samodzielnie nagrać wideo reklamowe (bez profesjonalnego sprzętu), które może wygenerować nawet 1000 klientów? Omówienie i wskazówki

Zawartość kursu

Moduł I

Wprowadzenie do kampanii na Facebooku

Lekcja 1

  • Czy (nadal) warto robić reklamę na Facebooku?
  • Słowniczek kluczowych pojęć z kursu
  • Biblioteka Reklam - jak szukać w niej inspiracji i przeglądać reklamy konkurencji (z całego świata)?
  • Business Manager - wprowadzenie do narzędzia, czyli dlaczego nie warto klikać w "promuj post"
  • Business Manager - co i gdzie? Jakie opcje są przydatne na co dzień?
  • Co musisz przygotować, by utworzyć dochodową kampanię na Facebooku
  • Struktura kampanii na Facebooku - gdzie ustalać budżet, odbiorców i ilość reklam?

Lekcja 2

Lekcja 3

Moduł II

Docieranie do idealnego klienta

Lekcja 9

  • Rodzaje grup odbiorców na Facebooku - wstęp
  • Grupy niestandardowych odbiorców - znasz wszystkie opcje? Sprawdź!
  • Tajniki dotarcia do idealnego klienta, czyli sekret udanej kampanii na Facebooku - najważniejsze wskaźniki
  • Grupy docelowe na Facebooku: sekretne opcje na wagę złota

Lekcja 10

Lekcja 11

Lekcja 12

Moduł III

Cele kampanii na Facebooku

Lekcja 13

  • Cele kampanii na Facebooku: wprowadzenie (cz.1)
  • Cele kampanii na Facebooku: wady i zalety; kiedy stosować który cel (cz.2)
  • Cele kampanii na Facebooku: nowy wygląd panelu ustawiania reklam. Jak się w nim odnaleźć (cz.3)
  • Czym jest piksel Facebooka? Jak go zainstalować i wykorzystać w kampanii (cz.1)
  • Czym jest piksel Facebooka? Jak go zainstalować i wykorzystać w kampanii (cz.2)

Lekcja 14

Lekcja 15

Lekcja 16

Lekcja 17

Lekcja 18

Lekcja 19

Moduł IV

Strategiczne ustawienia dochodowej kampanii na Facebooku

  • Umiejscowienia kampanii na Facebooku, czyli gdzie może (i gdzie nie powinna) wyświetlać się reklama
  • Budżet reklam na Facebooku - jak wybrać właściwy?
  • Budżet na poziomie kampanii, zestawu reklam, całkowity, dzienny - najlepsze opcje
  • Statystyki kampanii na Facebooku - jak analizować wyniki i tworzyć automatyczne, pogłębione raporty
  • Reguły automatyczne w kampanii na Facebooku - czyli jak system może optymalizować reklamy za Ciebie
  • Jak nadać pracownikom / partnerom dostęp do kampanii na Facebooku - instrukcja krok po korku
  • Dobre praktyki tworzenia kreacji reklamowych na Facebooku od A do Z: grafika, tekst, podgląd, opcje
  • Zasady reklam na Facebooku: co wolno, a czego nie wolno robić, aby uniknąć zablokowania konta
  • Szczególne kategorie reklam na Facebooku - jak dopasować kampanie do organiczeń prawnych i systemowych

Lekcja 5

Lekcja 6

Lekcja 7

Lekcja 8

Lekcja 20

Lekcja 21

Lekcja 22

Lekcja 23

Lekcja 24

Lekcja 25

Lekcja 26

Możliwości systemów reklamowych - wady, zalety, koszty

Moduł V

  • Dochodowe kampanie w Google Ads i na Youtube'ie: możliwości systemu, ukryte opcje i taktyki reklamowe
  • Podsumowanie możliwości systemu reklamowego Meta, czyli Facebook Ads i Instagram Ads bez tajemnic
  • Dochodowe kampanie na Linkedinie: możliwości systemu i wskazówki w docieraniu do klientów B2B
  • Kampanie reklamowe na Pintereście: możliwości (i ograniczenia) systemu
  • Kampanie reklamowe na TikToku: możliwości (i ograniczenia) systemu

Lekcja 27

Gotowe taktyki reklamowe do wdrożenia - historie sukcesu, strategie, koszty i wyniki

Moduł VI

  • GOTOWE TAKTYKI - jak skuteczne wypromować usługi specjalistyczne / niszowe
  • GOTOWE TAKTYKI REKLAMOWE - jak poprzez kampanie sprzedawać do odbiorców B2B na przykładzie: branży IT, wydarzeń i networkingu
  • GOTOWE TAKTYKI REKLAMOWE - dochodowa sprzedaż w sklepie internetowym
  • GOTOWE TAKTYKI REKLAMOWE - skalowanie sprzedaży kursów internetowych
  • GOTOWE TAKTYKI REKLAMOWE dla branży edukacyjnej i w sprzedaży kursów stacjonarnych

Bonusy

Moduł VII

  • Zaawansowane optymalizowanie kampanii i wsparcie wyników poprzez algorytm. Co trzeba wiedzieć? Czego wymagać? Tu znajdziesz odpowiedzi!
  • Jak samodzielnie nagrać wideo reklamowe (bez profesjonalnego sprzętu), które może wygenerować nawet 1000 klientów? Omówienie i wskazówki

Lekcja 28

Lekcja 29

Lekcja 30

Lekcja 31

Lekcja 32

Lekcja 33

Lekcja 34

Lekcja 35

Lekcja 36

Lekcja 37

Lekcja 38

Kupuję kurs

Wybrani Klienci

Nie trać czasu i pieniędzy na własnych błędach - skorzystaj z wiedzy i doświadczenia zdobytych na budżecie przekraczającym

44 000 000 złotych.

Sytuacja na rynku nie jest łatwa, a konkurencja - mimo kryzysu - wciąż napiera. Czasem czujesz, że każdy doradca mówi co innego, i już sam nie wiesz, co robić?


Za Tobą wiele kursów i szkoleń, a Twoje kampanie reklamowe nie osiągają efektów? Wynajęci specjaliści oraz agencje reklamowe nie przynosiły rezultatów?


Nie masz pewności, czy kolejną kampanię zrealizować na Facebooku, Linkedinie czy w Google?A może wciąż docierasz do niewłaściwych odbiorców?


Pożegnaj te dylematy - ten kurs pokaże Ci, jaka strategia będzie najefektywniejsza dla Twojej firmy, jak analizować wyniki kampanii i w dodatku automatycznie je skalować.

36 Lekcji

  • Wiedza oparta na case study
  • Praktyczne wskazówki do wykorzystania
  • Gotowe taktyki do wdrożenia

Zacznij w końcu skutecznie zdobywać Klientów w Internecie bez ryzyka marnowania budżetu!

Najczęściej zadawane pytania

Kiedy otrzymam dostęp do kursu?

Kurs jest gotowym materiałem, nagranym we wrześniu 2022.

Jaka jest aktualność kursu?

Kurs zawiera najnowszą wiedzę, aktualną na rok 2022 - z uwzględnieniem wszelkim zmian algorytmów w systemach reklamowych.

Czy na kurs wystawiana jest faktura vat?

Tak - na kurs wystawiana jest faktura z 23% podatkiem VAT.

Czy szkolenie zawiera test sprawdzający wiedzę?

Na końcu kursu czeka Cię test (8 pytań), który potwierdzi Twoją wiedzę.

Czy otrzymam dyplom ukończenia kursu?

Tak - po kursie otrzymasz imienny certyfikat ukończenia kursu.

Ile to kosztuje?

Długo zastanawiałam się, ile powinna wynosić cena kursu. Z jednej strony wiem, że prezentowana w kursie wiedza jest tak konkretna, że na rynkach anglojęzycznych kosztowałaby kilka tysięcy dolarów.


Na rynku polskim z kolei funkcjonuje wiele kursów o - mówiąc dyplomatycznie - znacznie mniejszym zakresie praktycznym, a sprzedawane są niejednokrotnie w znacznie wyższej cenie.


Jednak patrząc na aktualną sytuację na rynku, i znając możliwości, jakie daje dobrze ustawiona kampania, chcę pomóc jak największej grupie przedsiębiorców - pod warunkiem, że wykorzystają tę wiedzę w dobrej wierze.


Nie każdy może przecież pozwolić sobie na utworzenie wewnętrznego działu reklam w firmie… Nie każdy też go potrzebuje. To, czego potrzebuje każda firma, to dobra strategia.


Zależy mi zatem, aby cena nie blokowała Ci dostępu do mojego praktycznego doświadczenia, opartego o tysiące dochodowych kampanii. Dlatego uznałam, że kurs będzie wyjątkowy z dwóch powodów. Po pierwsze zawartości, a po drugie ceny.

324 zł 599 zł brutto.

Kliknij poniżej!

Kupuję z rabatem

Cena kursu w premierowej propozycji:

Potrzebujesz innej formy płatności? Kupujesz z zagranicy? Masz inne pytania? Napisz do nas!

Lub wyślij e-mail na: kontakt@webmetro.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2023 - Webmetro